sjuttonde februari tvåtusenelva.

Jobbade som vanligt idag, men efter jobb följde jag med syster Malin till stan i Malmö och shoppade lite. Hon shoppade loss på Panduro Hobby, DYRT säger jag bara. Men fina saker man kan göra med det.
Sen åt vi på Subway, gottgott :) Efter det shoppade vi lite på HM och ÅHLENS, sen körde hon mig till jägersro där jag egentligen skulle ta bussen direkt men kunde inte hålla mig, så gick in på Kappahl och köpte världens gulligaste kläder till min bebis och en olja till min mage :)

Här kommer lite bilder på dagens inköp.
Sminket och pandamössan är inköpta på HM.
Oljan är från Apoteket.
Bodysarna och byxorna är från Kappahl, av märket Newbie :)
src="http://emmasilfverbe

Kommentarer
Postat av: Malin

Mycket trevligt va de! Får vi göra om :)

Jättesöta kläder och tummen upp för oljan :D

2011-02-18 @ 09:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0