Nilssons i svedala cup.

Idag steg jag upp 6.45 när klockan ringde och 7.30 befann jag mig på sporthallen. 9.14 var första matchen som slutade 4-1 till oss. Andra matchen slutade 1-0 till oss efter assist från mig :) stolt haha :p.. Tredje matchen gick sämre, förlust med 3-1. Men vidare ur gruppen och fick möta Vellinge i kvartsfinalen, förlust med 2-1. Riktigt bull! Men roligt att spela var de i alla fall.
Under cupen hände nåt otäckt. Mitt i en match så bara kollapsar målvakten. Hon faller mot golvet rakt på ansiktet. Och sen typ krampar hon. Vad jag kunde se och fick höra så fick de först ingen kontakt med henne. Hon bara vred å vände på sig och typ ville dra i alla som försökte hjälpa henne. De trodde hon hade fått ett Epelepsianfall. I alla fall, sen kom ambulans och hämta henne. Hoppas de gick bra för henne sen.

Nu sitter vi och kollar på Copycat Singers. Nanne står för sångerna idag :)

Imorgon bär de av till malmö för att lämna lite sålda grejer och lite annat :)
Ha de gööööttans! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0