Lucka 2

Idag är det ju dags att öppna lucka 2 i julkalendern. Synd man inte hade en sån där chokladkalender.
Aja, imorse steg jag upp vid 08.15 för att göra mig och Elliot iordning. 08.53 tog vi bussen till jägersro och därifrån promenerade vi till mitt jobb för att hälsa på, :) trevligt att träffa lite gammalt folk. Nu menar jag inte gamla människor utan människor man inte träffat på läänge :). I allafall, vid typ 12 åkte vi hem igen för att handla med pappa Andreas och sen bege oss hem för att städa, äta sen ha fredagsmys.
Nu har vi precis poppat popcorn och sitter bänkade framför tvn (idol).  Så kom jag på att jag glömt blogga idag., inte lätt att komma ihåg att man ska blogga bara sådär. Men ska försöka att inte glömma. För de enstaka som läser hehe :)
Nåt jag har glömt att berätta är ju att Elliot har lärt sig att vända sig från rygg till mage. Den 28 november 2011 kom han på det och nu gör han det rätt ofta. Min gulleplutt <3
Imorgon blir det tvättning HEEELA dagen. Från typ 8-16. Skit kul! Not :p haha men har man massa tvätt så har man.
Men nu ska jag fortsätta vara social. Ha de göttans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0